abc

tanken var att jag skulle vara med sofia igår, att vi skulle ägna oss åt en hel natt med tvspel. men tröttheten tog övertaget och under enat samfund bestämde vi att vi inte orkade, så hon åkte till syrran, och jag stannade hemma med simon, gick upp till jennie och såg på tv och sådär, en skön lördag bara,

förövrigt har jag massa att berätta, som igår då vi skulle gå ut med hunden, jag hade damp och skrek och lät en hel del, men sedan tog bokstavskombinationen över mig totalt och när jag skulle skrämma simon bet jag bort en bit av tungan. hur gick det till undrar ni, och jag frågar mig detsamma, lirrom, vafan hände? jag hoppade upp och mot simon, samtidigt som jag skulle låta fult mot honom, men istället satte jag hakan i hans axel, och bet ihop fort och hårt som satan, jäklar så ont det gjorde.

och igår, då vi satt och kikade på extraextra med jennie, hade simons ovaxade hår lagt sig så fult, så jag under djupa skrattattacker sa till jennie att han såg ut som Tony Urwing i håret, han som sitter i Lets Dance juryn, och som också befann sig på extraextra, och simon till sitt försvar sa att;
"men du ser ju ut som en jävla hund i håret du också! eller en skabbräv eller nåt!!!!!"

det var sista gången jag delade med mig av mina dåliga erfarenheter av skolan och elin bilander.


och till söndag, då sover vi i omgångar, jag vaknade slutligen efter att ha vaknat lite titt som tätt, vid elva och nu kunde jag banne mig inte sova något mera, så jag klev upp och spelade tvspel. simon låg kvar och halvsov ett bra tag, men vid halv ett förbannade jag mig för 3711 gången för att jag dog hela tiden, och gick och la mig i sängen. vi låg där och kramades ett tag och jäklar så trött jag blev .... hann inte gå lång tid innan jag föll i sömn, och simon sa något om att klockan var runt två redan, då HAN klev upp och spelade tvspel. knappt en timme senare vaknade jag, klockan är nu ungefär tjugo i fyra, och nu är vi båda vakna :)


xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0