endorfiner

cyklade hem från skolan idag och insåg att det vore ju bara för dumt att inte ta vara på det helt fantastiska vädret, så jag klädde av mig, slängde ut en stol i solen och låg och pressade i två timmar, så nu har åtminstone min framsida fått lite färg. den är väl visserligen inte synlig för blotta ögat, men det syns på kanten mellan magen och shortsen, blir alltid sjukt bryn på maken >.<

för att inte hamna helt i trötthetens makt så gick jag in och gjorde iordning ett stort glas isvatten och skar upp ett äpple. sedan drog jag ut och sprang i 30 minuter. herregud är hon inte hurtig? visserligen höll jag väl sannerligen på att dö, och om inte min glappa mp3 lägger av nu pga handsvett så vore det väl allt för bra!

nu har jag precis duschat och sitter här med ett glas av mitt nyinköpta gröna te. provade att göra "iste" av det hela och det funkade visst det också, nu smakar det som isgräs. istället för varmt gräs som jag drack imorse.


over'n'out

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0