evening

jag ringde jennie och förklarade hur hennes kväll skulle se ut. fick det bekräftat med ett förvirrat: jaha

så vid sju tog vi jennies cykel upp till korpplan, placerade oss bredvid anna och bea och kikade på matchen som flickorna vann med 1-0. förövrigt en rätt seg och händelselös match. men bea och jag fick tiden att flyta genom att dra dåliga skämt och skratta åt samma saker en väldigt lång tid, som alltid annars

cyklade hem vid nio och kilade in hos jennie, åt lite vattenmelon och så. fixade lite med mitt hår för att se hur roligt det ska bli på onsdag, men det beror helt på vädret förstås. min lugg nu är så tidlöst vacker att jag bara drömmer mig bort när jag ser mig i spegeln, love it!

blir duschen snart och sen en relativt tidig kväll .. however börjar jag ju tio i två imorgon

xoxo

opinions
Postat av: ingo

Bra jobbat i går Malin. De känns tryggt med en så'n kunnig publik. Du åker väl med supporterbussen till Selånger nästa tisdag ? Då blir det en kanonmatch. Fast slutresultatet i går blev ju 2-0. Du satt väl inte och sov ?

2008-04-29 @ 07:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0