fånga dagen,

började åtta imorse, åh så tröttsamt. åt frukost med victoria caroline och matilda, mysigt iallafall. hatar att lämna den varma sängen när gogubben ligger kvar och ser på en med sina puppyeyes, förbaskade skola. hade matten, jobbade på som satan .... och sedan gick jag till bilden och gjorde vic sällskap bland alla högljudda, sedan golunch, och sen kilade jag till agge och gjorde engelska nationella, men bara för att träna >.< , lyssnadelen, åh så segt, sedan gick jag hem. tänkte att jag skulle testa något nytt så det fick bli lite off road hem, tog en promenad genom skogen .... bredvid gångvägen, nåja är man lättroad så,

slöast nu, tvspel, lite dator och snart topmodel s8? skööööööönt. ah och så måste jag försöka få tag på lonley girl

xoxo


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0