here i go again

har varit en så otroligt skön helg. mötte upp simon utanför skopunkten redan i torsdags eftermiddag. sprang in och kikade om skorna jag ville ha fanns. dock negativt så jag köpte ett par andra, nåja. åkte hem till honom, gjorde väl inte så mycket, låg i sängen och mös och sånt. duschade innan vi gick och la oss. var vaken från det att han åkte strax före nio till det att han kom hem runt tolv, började läste den nya boken jag lånat. verkar rätt bra, "en sorts kärlek" tror jag att den heter.

åkte hit i fredags eftersom mor och far var i stugan. slappade framför tvn ett tag, fick besök av jen och lonleygirl. gjorde lite mat och sånt. tog en promenad efter maten och passade på att kila in till jennie och säga hej, lonleygirl och anna var där, och j och s hade nyss käkat, så vi kom lagomt till efterrätten, mandel&daim tårta, mums. gick hem och kikade på notting hill och mös på bara, härligt härligt

vaknade rätt tidigt på lördagen, slöade framför datorn innan vi tog en dusch och åkte hem till simon. mats fyllde år så det var lite folk där, käkade och åt tårta hugahuga. cyklade en sväng innan vi åkte tillbaka hem till mig, kollade på körslaget och sing a long innan jennie ringde och ville spela spel, så hon och anna kom ner och så spelade vi ett jävligt roligt spel, vi kan kalla det X, där man var i lag mot varandra och fick en rubrik, och så skulle man komma på ord under den rubriken under en viss tid, och försöka få flest överrensstämmande ord med dem på kortet, skitroligt iallafall, dessvärre snubblade vi på mållinjen och a & j vann. sedan drog vi ut, jag s och j och busade lite på nattsidan .... svinroligt höhö, kom väl i säng vid tre eller så

och slutligen söndag, väckte s vid tolv och gick ner och gjorde frukost till oss båda. vid tjugo i ett kom jennie och så for vi in på birsta, strosade runt där med jen, kikade och provade massa. slutade med en skjortklänning eller vafan man ska kalla det, och så var man ruinerad igen. mamma ringde och så möttes vi upp och for ner på skopunkten & jula, mam i köpte en skitfrän klockradio åt mig hahaha den är köng!


xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0