hey [update!

jag måste bara börja med att citera avslutet på konversationen med vic igårnatt. det var efter en lätt psykoisk diskussion om personer som vi skulle kunna kalla y, x och q typ. det började med y:s nästan dolda ogillande för mig ha-ha, som sedan ledde till q:s knepiga uttalande och min dröm om denne som slutligen ledde till att vic uttalade sig detta om person x:

victoria säger:
men
victoria säger:
ja ha

m alin- crash säger:
givetvis
victoria säger:
gått vidare
victoria säger:
ja
m alin- crash säger:
andra förstår inte
victoria säger:
orkar inte ens lägga tanken till en penis...
hahahahahahhaha
m alin- crash säger:
hahahahahhaha
och med det går jag och duschar, hahahah!
victoria säger:
o ja sover, hahaha


deni.


och eftersom att blondinbella är min idol, och jag alltså hennes största fanzzz, och ni utan tvekan vill veta allt jag ska göra idag, så ska jag göra en lista all á la hennes stil .........

[ x ] plocka undan alla kläder & saker i mina "två" rum
[ x ] cykla till&från skolan 
[ x ] hem och städa hela övervåningen
[  ] komma igång med packningen, en väska för onsdag, en för helgen
[  ] handla godis på ica inför helgen (som börjar på torsdag, ofc!)
[  ] hämta plattisen hos jennie, berätta hur stressad jag är
[  ] fixa naglarna
[  ] försöka komma ut och röra på mig en extra sväng
[ x ] se några avsnitt av how i met your mother ....


sååååååååå stressad redan och klockan är bara 11.46, kanske ska börja med den sista punkten ha-ha


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0