just ordinary

laddade min gamla, visserligen glapp, men ändå fungerande mp3, pillade in plopparna i öronen och tog en löprunda i kvällssolen. riktigt härligt faktiskt, att få röra på sig och få lite luft i lungorna. var ute i ungefär fyrtiofem minuter och kom hem och tog en varm härlig dusch, visserligen avrundade jag med lite glass men hey! jag sprang iallafall.

det är svårt att säga att man känner sig som en ny människa när man kommer hem med en helt galen värk i magen, troligtvis mest dålig kondis, men okejdå. jag känner mig som en ny människa!


och som en dolk i hjärtat, och ett varv på trehundrasextio grader. så kändes det då jag såg att det har bildats slitningshål i mina pyjamasbyxor, MINA FAVORITER, NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!


how i met your mother nu, som plåster på såren

xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0