look at me

igår gick jag hem genom skogen, idag ville jag utmana ödet lite extra och valde att ta cykeln till skolan. några av mina allra närmsta vet att jag är relativt dålig på att cykla som det är redan, och därför var jag väl idag en fara för trafiken och allra helst för mig själv då jag gav mig ut. det finns trotsallt fortfarande markytor som är täckta av is och "glidsnö", lirrom när snön har smält men blivit till iskristaller som man trampar igenom och glider runt i, fruktansvärt. men inga större incidenter inträffade mer än att jag, min kondition och mina benmuskler höll på att ge vika på hemvägen då andningen höll på att få mitt huvud att sprängas, livet.

idag har annars varit en skön dag, fysik, dubbelmatte och så tog jag mig friheten att skippa engelskan. jag har varit på otroligt bra humör hela dagen, lite lätt överaktig och störig. skrattat somfan, även fast johanna och elin lyckades med att dissa mig en hel del där de sista minuterna, visserligen kom dom fram till att det inte går att trycka ner mig då jag bara skrattade som en efterbliven. ah men jag tog mig iallafall friheten att ge elin surläppen då hon påpekade att mitt hår såg ut som hundpäls,

och en sväng då "jag dog" och elin slängde ur sig att "det är inget att bry sig om", aaaaaah elakt!

ja och däremellan, då elin sa något om att ingenting spännande hände i hennes liv, och johanna svarade med att men ingenting spännande händer i någons liv och jag omedelbart poängterade att I MITT LIV HÄNDER DET MINSANN massor med spännande saker, varav johanna svarade något i stil med;

"vadå, att du kommer till nästa bana i tvspelet, och att du ligger och lyssnar på musik i sängen med simon?"

jaha, jag tar livet av mig då. vi hörs, hej

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0