nytt läge

skönt, så gott som klar med städningen nu, endast golvtorkning kvar och det fårvänta tills imorgon. känns fresht nu då jag har dammsugit övervåningen två gånger .. och dammtorkat i mitt rum samt gjort rent i badrummet här uppe. mycket nöjd,

var upp på skolan en timme idag och gjorde klart matteprovet, gick inte alls särskilt bra haha, menmen. mami kom och hämtade mig och sen for vi och handlade massa, så nu har jag allt tills imorn och det känns ju skönt, perfektion är det enda jag är ute efter. hahaha

sitter och kikar på topmodel 7 på trean nu, och sedan blir det simpsons och how I met your mother, och sedan en efterlängtad tacosmiddag hemma hos jennie och henne och sofia, känns som det kommer bli en bra helg. baka och laga mat, städa och fixa klart imorn, men somsagt, perfektion!

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0