pie

det här kan ha varit den bästa dagen i hela mitt liv. strax efter halvåtta ringer det på dörren och en andfådd jennie kommer upprusande för trappan, sliter upp dörren och säger att hon har en överraskning. det följande som hände fick mina ögon att tåras och mitt hjärta att smälta.

hon stoppar händerna i fickorna och helt plötsligt svämmar det över av lypsyler (läppsyl)! en årsförbrukning av sådanna, gröna från naturbruksgymnasiet i Östra Ljungby hade jen fått från caroline som varit i göteborg nyligen. jag kan leva igen!


annars har jag klarat av allt jag hade att göra idag och ser nu det tionde avsnittet av how i met your mother sedan imorse. inte för att skryta, men jag är så jäkla effektiv! blir nog sängen snart i vilket fall, måste komma upp imorn, mycket att göra innan jag kan åka iväg, hugahuga

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0