raise fair sun

jag börjar 13.50 idag, trots det så har jag varit vaken sedan 7.40, jävla märkligt tycker ni inte.


har en så sjuklig träningsvärk i benen idag att jag knappt kan gå, helgad varde du, vältränade muskelpaket! hade väl kanske den roligaste, men också utan tvivel den jobbigaste gyman genom alla dessa år igårmorse. mycket roligt var det. var bara hem en sväng efter skolan och hämtade lite grejor och sedan körde morfar mig till birsta, där jag satt och väntade i nästan 1,5 timme på simon ......... men TILLSLUT kom han ehe, gick runt och kikade lite. s bought a sweater, och de fulaste kallingarna någonsin HAHA, och en tröja till mig, inte för att jag ville, utan för att han ville. pajas, men ack så snäll och rar :))

åt massvis igår igen, restena av tårtan och allt, fyfan trodde jag skulle spricka upp, och fyfan va ja skrattade! ulrika är så fyndig hahahahahha, men alldeles för privat för att ta upp här ... not
ahmen så igårkväll så klämde vi ihop oss fyra st och åkte rätt upp i ödemarken i kovland. två timmar senare var världens tröttaste och mest mörbultade flicka och en tjurig simon hemma på skravlingsvägen, och sedan blev det sova av HEHE. åkte med patte hem redan strax efter tio imorse, duschade och så, såg oth DREGEL hehe ...

sitter här nu och har precis gjort "frukost", blir väl cykeln i mysvädret, lite iaf, upp till skolan snart, jääh


xoox

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0