some good

vädret! det är fullkomligt otroligt, och det är så varmt och härligt. var precis ut med hunden en sväng, annars sitter jag mest bara och har ångest över hur jag ska utnyttja dagen. måste ju packa klart och det är ju lika värdelöst som alltid, sedan måste jag till simon en sväng och lämna alla saker, och jag väntar fortfarande på att sofia ska höra av sig, så jag vet vad som händer egentligen. så stressad nu och ändå sitter jag här .. nåja, det blir nog iallafall en bra dag och en störthärlig helg,

eftersom victoria fyller år idag, så ska vi käka flera stycken på ming palace, några från klassen / skolan och några av hennes vänner från matfors, och så ska sofia följa med mig, kommer säkerligen bli hur trevligt som helst! sedan finns det massor med alternativ till sysselsättning men hur det blir får ni höra då jag kommer hem igen,

för på torsdag åker jag med simon, hans ´mami och diana upp till Rossön och mormor. blir där över helgen och det kommer bli jättehärligt att komma iväg en stund, lite ny luft och så. blir väl till att jag s och jonte bor i ulrikas stuga själva, kommer troligtvis bli skitkallt och hur kul som helst, ser verkligen fram emot alltihopa!

så vi hörs igen på söndag, eller måndag det visar sig väl! :)

ha en bra valborgsmässoafton .. hihi xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0