some people

blev väckt tio i nio imorse av s som häver ur sig att klockan är tio i nio. han börjar klockan nio i haga .. typ


klev upp, fixade mig osv, fick hetstrampa upp på skolan för att inte komma sent. dryg skoldag, belönade oss med att få sluta lite tidigare och var hemma vid kvart i fyra. och eftersom jag har legat i så hårt med matten denhär veckan, jobbat nästan 50 uppgifter, och ligger inte bara 10-20 uppgifter före majoriteten av klassen så är jag ledig imorgon, och det firas med sovmorgon, stan och sedan fika i matfors med simon och hans pappa, känns så skönt!

idag fick jag förresten höra att jag var den mest deprimerande personen, endast för att jag sa att det var kallt ute, det blåser ju!? , men det är väl underbart väder för det. det gjorde iallfall lite ont i hjärtat för JAG ÄR FAN INGEN DEPRIMERANDE PERSON, bitches.


sitter iallafall nu med ett stort glas vatten och ett äpple i bitar och ska kika på topmodel och pcd, mums!

xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0