sunny days are here

det har varit en bra helg. riktigt skön faktiskt. tog bussen till simon i fredags, fixade oss lite och åkte ner till stan sedan, gick runt och kikade ett tag, käkade och sedan åkte vi till birsta och köpte med oss tårta till matfors. fikade och så, blev dödsmätt och toktrött så låg och vilade tills vi slutligen åkte hem runt åtta. glass i birsta på lördagförmiddag och sedan en visit till sofia, och sedan bara slappt. tog en myspromenad igår på förmiddagen, satt nere på bryggan en bra stund i solen, pratade och mös. så härligt

efter lite drygt två timmars sömn var det dags för hetsgympa igen, riktigt roligt. annars en rätt skön dag. och solen skiner och för all del, det är helt underbart, men inte riktigt så fullt skönt då man cyklar hem med en svart skinnjacka och en väska som studsar åt alla håll och kanter. cykeln förresten .. jag erbjöd mig att cykla hem victorias cykel eftersom hon ville ta bussen direkt till stan. visst nämnde hon att sadeln var obekväm, men hon glömde att säga att cykeln var MINST två storlekar för STOR FÖR LILLA MIG. fick sitta på den yttersta kanten av sadeln och trampa med tårna, och som en idiot för jag nådde inte så vidare bra att växla. men hem tog jag med, oavsätt om det nu är vic's cykel eller inte, men det visar sig ikväll, för here's the catch, jag erbjöd mig att cykla cykeln till elin ikväll, då vi ska se film jag vic och elin. DAMN!

nåja, om jag tar på mig mjukisbyxor och något annat smidigt kanske jag faktiskt tar mig av cykeln under fem-minuters-marginalen, och om jag står upp och trampar hela vägen, kanske jag undviker att bli steril.


over and out

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0