tank god it's friday

skönt med helg, for in till stan redan vid halv elva, strosade runt lite och kikade på presents till sajmon och så, satte i nya pärlor och en kortare stav och lite sånt, runt halv ett - ett kom simon så vi kikade litegrann, men gick och käkade på san remo ganska snabbt, maaaat. ah men allt jag ville var att hitta något till ikväll, men det gick ju inte alls nå vidare, så jag siktade in mig på en skjorta / blus, men inte då. så vi for bort till sofia och hälsade på istället, och jag menar bara, visst blir man glad när ens man och ens bästa vän kommer bra överrens? synd bara att i mitt fall försöker dom ta ihjäl varann varje gång dom ses :)

och så stress hem, duscha, torka håret, upp till jennie fixa hår, sminka osvosovsovsovsvosvovsovs , mat och sen kläder och SEDAN utgång, mötte upp vic, katta och carro och promenerade ner till cilla .. dom tre drog väl runt halv nio - nio >.< , och vid strax före tio kom min man och hämtade mig och så for vi hem och spelade tvspel HÖHÖ, to be continued ....


xoxo

opinions
Postat av: vic

vi drog på bergeforsparken o dansa loss med lasse stefanz! hahaha vart en kanonkväll!

2008-04-05 @ 13:53:06
URL: http://vcta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0