time is coming

idag under lunchen påpekade victoria att jag behöver röra på mig, "du börjar lägga på dig"


naturligtvis menade hon inte allvar, men det vi ska tala tyst om är att det är sant. sen till hur stor del jag bryr mig och orkar göra något åt det, är en annan femma. inte så att jag på något sätt börjar bli direkt tjock, utan jag närmar mig väl +50, hahahah, woooow tänker ni. nejmen, SÅKLART jag ska börja träna för att komma i form till beachen 08 snart ...................................... sen ...................................... gäsp


hade matteprov idag, gick nog rätt bra, förutom några riktigt löjliga slarvfel ... andra delen imorgon, mellan 11.30-12.30, vilket förövrigt är min enda lektion ;s , meningslösheten, sen blire hem och städa och greja, handla och slutligen middag och mys med jennie och sofia, dethär kommer bli en bra helg. i just feel it! bara jag hinner med allt imorn ... kanske ska dammsuga ändå ikväll,


xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0