titta!

duktig flicka!
ska snart ta mig en prommis med jennie som kommer ner då hon har ätit, med plattisen i händerna, så jag har så gott som tagit mig igenom alla dagens sysslor och klockan är bara sju. risken för att jag glömmer bort att göra naglarna är visserligen jäkligt stor, men men. sedan måste jag ringa sofia också, för gudsskull!


[ x ] plocka undan alla kläder & saker i mina "två" rum
[ x ] cykla till&från skolan 
[ x ] hem och städa hela övervåningen
[ x ] komma igång med packningen, en väska för onsdag, en för helgen
[ x ] handla godis på ica inför helgen (som börjar på torsdag, ofc!)
[ x ] hämta plattisen hos jennie, berätta hur stressad jag är
[  ] fixa naglarna
[ x ] försöka komma ut och röra på mig en extra sväng
[ x ] se några avsnitt av how i met your mother ....


jag har så dödligt ont i huvudet, så där så att man mår illa och bara vill kräkas typ. haft hela dan, fyfan vad det är synd om mig. jävlar

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0