dag två

fullkomligt avklarad!


lirade match imorse, som nedanstående. därefter hem och vila och sånt skönt. sedan ut till söråker för ännu en match, som slutade med vinst till oss, tack för den. regnade som satan, vilket var lite synd då vi hade n till match bara någon timme efter, vilken dock blev till torsk, som egentligen inte borde ha blivit det, alls. synd synd. spelade ingen av matcherna, vilket var rätt skönt ändå. mest för att, som ni kanske har förstått, jag har problem med min tå. hahahhah va seriöst det låter. men också halsen, tror jag håller på att bli förkyld, sattttan.

tidigare idag lovade jag mina 100-tals tittare på bilddagboken att jag skulle berätta om något äckligt och nästan lite läskigt. så håll i er, här kommer det!

som ovanstående, och i minst ett inlägg till, men det tål att sägas igen, har jag ont i tårna pga mina på gränsen-skor. vänster stårtå är dock den som tagit mest stryk och blivit riktigt blå under nageln, så idag då jag kom hem från första matchen tänkte jag att jag skulle klippa ner tånaglarna lite så att det inte blev lika mycket tryck över hela tån. började lite försiktigt med att klippa och saaaaaaaaaaaaaaatan va ont det gjorde. men så såg jag att fan jag kan klippa en bit till, för att avlasta och lufta ur ordentligt. sagt och gjort. bara det att då jag klippte en bit till, började det strömma fram blod från under nageln. inte för att jag klippt för långt ner, utan för att jag fått en blödning under tån, och det blodet kom nu ut. måste säga att det såg ganska läskigt ut, och det fortsatte strömma då jag tryckte på nageln. detta resulterade dock i att jag inte alls har lika ont längre, och tån är inte längre blå, helt sjukt, tycker ni inte!?


mmm spännande va? förstår det.

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0