no boy

jag är så trött så trött. gick upp vid åtta imorse också. lirade mot gruppledarna team huddik (måste tillägga att de lirat en match mer än vi har) och spelade 0-0. ett bra tag till nästa samling nu så det känns så sjukt skönt.

för er som inte har koll på varför jag tror att jag är döende så fort jag spelat en match så har det att göra med att jag tog uppehåll i vintras och sedan dess tränat två fotbollsträningar och nu lirar jag alltså mittnorden, bra? elleh!? och på det har jag på gränsen-skor, vilket gör att jag har nå fruktansvärt ont i vänster stortå, alldeles blå och så, schnyggt. lirade första matchen i på gränsen-skorna, andra matchen i ullas skor och nu idag med de gamla godingarna, som hålls ihop av lite eltejp ... eller en hel del

och pga att jag varit borta och faktiskt har uppehåll, så får jag naturligtvis inte spela så mycket, skönt! första matchen började med ca 6 minuter i slutet av matchen, gyllene säger jag. andra matchen gjorde helena illa sig så då fick jag lira 16 i andra halvlek, sen höll jag på att svimma, haha! och nu idag, lyssna här, jag spelade forward i HELA andra halvlek, det är helt galet! matcherna är 2x20 minuter ... heheheh

opinions
Postat av: Sandra

Taack :) vad snällt :)

2008-08-01 @ 15:19:02
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0