we may have start the the fire

idag har jag så mycket fritid att jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på. eftersom vi lirade så bra i gruppspelet, ledde det till att vi spelar på den förödande tiden 18.50 idag. den ända matchen vi ska spela. får man inte ett knäpp i huvudet så vettefan, hur fan kan man sätta en ÄNDA match då? nåja. inte så fruktansvärt mycket att göra åt saken. vetefan om jag ska spela ändå, halsen är inte alls någe vidare kry, men det har la aldrig bekymrat mig förut kanske.

för att ändå ta tag i dagen, tog jag itu med mina tygskor, som sedan gatufesten antagit en brunaktig och hårdnad sörja, i form av lera. då jag kom hem från sofia och en hård helg sköljde jag endast av dom i badkaret och där har de legat ever since. nu slängde jag dock ner dom i en skurhink fylld med varmt varmt vatten och tvättmedel. ser ut som de börjar återhämta sig från lerattacken.

annars, för att underhålla mig fram till matchen, ska jag väl bara klä mig i mina bästa kläder och skor och dansa och sjunga hysteriskt framför spegeln, blir inte bättre!


opinions
Postat av: victoria

now it´s time for party! ;D

2008-08-02 @ 19:01:36
URL: http://victoriabakkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0