bläbläblä

idag, det har varit en riktigt dålig dag måste jag säga. klev upp alldeles för tidigt för att åka in till birsta. gick med carro & jennie en stund, och så kom simon. gick från acceptabelt till människor överallt. det är rent vansinne att åka till birsta då mellandagsrean startar, men tänkte att man kan ju kanske göra något fynd. inte då, köpte en tröja och en kavaj, ingen av dem på rea. dessutom blev jag av med 72,50 på h&m för att jag betalade med mina presentkort jag fick. fick inget tillgodokvitto och därmed inga pengar tillbaka, idioter! gick och svor över det ett bra tag.

och inga strumpbyxor hittade jag, hamnade som alltid i fel köer och fick alltid vänta längst. skorna jag dreglat efter så länge, men inte haft pengar att köpa, skulle nu bli mina. men inte då, på birsta var de slut. men expediten ringde in till stan, och där fanns de i min storlek!! de la undan dem, och efter att surat på birsta ett bra tag, skjutsade conny mig & simon till stan, där jag äntligen skulle få hämta mina skor, äntligen lite lycka efter massa skit. fanns de? inte då, FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF*TTTTTTTTTA så arg och besviken jag blev. dessutom skulle min skjuts hem inte längre in till stan så det var en 40 minuters bussresa som väntade, pepp!

och allt jag ville var att äta en bigmac och massa strips.. fyfan vilken skitdag

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0