en såndär dag

när jag är trött, har ont i huvudet, osvosv. det här är också första dagen på ett tag, åtminstone vad jag inte förträngt, då jag blivit arg pga dietandet igen. kom hem efter skolan med ovanstående besvär, samt hungrig och sugen på något gott. ugnen lyser inbjudande och på bänken ligger ... fisk.

asso fyfan, fram med osten, nu ska jag äta mig mätt på ostskivor, men efter fyra skivor var det ungefär lika roligt och lockande som fisken. fanfanfan jag vill ha oxfilé med god, fet sås och massa annat gott till, förstår du inte det mamma?

plockade fram kasslerstroganoffen från frysen som vi gjorde för ett tag sedan, och nu är jag lite glad igen. men bara lite

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0