grinchen

herregud, jag spricker av all mat! jag orkar inte mer, vill lägga mig ner och .. vila.

efter all mat och julklappar och choklad och sånt, står jag fortfarande fast vid att julen är överskattad. och när folk försöker säga saker som att "julen ska man tillbringa tillsammans med de man älskar", svimmar jag lite inombords. dessa människor jag firar jul med, träffar jag varje dag!? och jag svär på att jag inte älskar dem lite extra mycket idag, bara för att det är jul, utan snarare tvärtom, jag blir lite mer less på dem, eftersom julen är så jävla krystad. nåja, jag ska inte ta hoppet ur alla små barn som gillar julafton och spenderar hela året med att vänta på dem. förlåt jennie, det var inte meningen.

har iallafall öppnat julklappar nu, och måste säga att de satt fint i år. satt precis och sa till victoria att det är så jävla pressat att man ska sitta och vara glad och nöjd över julklappar som aldrig lever upp till förväntningarna, men i år gjorde dem fan det. visserligen var två lådor choklad det enda jag önskade mig, och det enda jag inte fick .. kanske var det en vink, jag vet inte. har iallafall plockat på mig en presentlåda med mascara, eyeliner och eyemakeupremover från lancôme, 1200 kr presentkort i 90 butiker på birsta, 1000 kr presentkort i 6 olika skoaffärer (hallelujah!), 2 biobiljetter samt schampoo&balsam från nå tjofsigt frisörgrejs. och snart ska jag åka till simon och få parfymen jag vill ha. hoppas jag .. girig

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0