hej

idag har varit en skön dag. vaknade av "kattens dagbok" imorse på rix fm. mamma berättade om fenomenet igår, och beskrev det som väldigt roligt, och hon gick på. och idag väcktes jag då av detta, och titti skrattade så hon skrek, och roger darrade på rösten när han läste. ja, ni fattar

rasterna har dominerat lektionstiden idag, har inte blivit mycket gjort. dessutom fick vi fika på engelskan, och vips var dieten lagd på hyllan och brownies frodades i magen, satt så jävla bra! är ju ändå slut snart .. hehe
har filat på hiv-uppsatsen och engelskauppsatsen nu på kvällskvisten. skickat dem till mig själv via mail ett flertal gånger för att vara säker på att jag får rätt saker, så jag kan öppna dem på skolan imorgon. myser lika mycket varje gång det plingar till och det dyker upp Malin Eliasson, hihi jag är fantastisk

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0