hon som inte kliver upp

igår skjutsade anton & crippe in mig och simon till stan. gick på tusen och en natt och käkade. riktigt god mat var det, och en mysig liten restaurang mitt på köpmangatan. satt ett tag och bara slöade. betalade och gick ut i kylan. fyfaaaaaan. och då var det kanske runt minus 1 grad ute. yrade runt på stan ett tag, innan vi gick ner på downtown och spelade lite biljard. jag hittade inte tillbaka till min en gång så fantastiska känsla och åkte på stryk ett par gånger. slutligen kom conny ner och spelade lite, och tog sedan med oss hem till dem.

tog bussen hem till mig senare, såg på film. låg och mös en stund, tills vi tvärslockande runt 1-2. klev ur sängen vid halv 3 idag. gick ner, åt frulle, kollade på lite tv. vid 4 la vi oss i sängen igen för att kolla på film, men det gick ju åt helvete. sov till klockan sju istället. haha bra med skön dag

imorn blir det nog lite foto, och underbara nyheter kom med att fysiken var inställd. blir nog stan och lite julklappshandling :>


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0