propp

jag älskar vädret. det väder som gör att små flickor gråter när fuktigheten gör att deras självfall dyker fram i det sönderplattade håret, och de spikraka hårförlängningarna dyker upp och ser värre ut än någonsin.

nu förstår alla vilket väder jag pratar om, och det är så jäkla drygt. jag gillar väldigt liten del av vintern, så jag blir arg, extra arg mitt i allt sockerfelande.

och idag på gympan fick jag något fel i foten, och hasse kläckte ur sig att det kunde ju vara en blodpropp, men att jag inte behövde oroa mig. sökte skolsköterskan vid flera tillfällen men fick inte tag på henne. till slut ringde hasse och hon kom och kollade på mig, men det var inte någon fara. så nu behöver ingen oroa sig längre HIHI

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0