sådant som känns viktigt

jaani .. var ska jag börja? sov nästan ingenting inatt för sofia sov här och ja .. låt det stanna vid att hon tar stor plats .. klev upp och gjorde oss klara och sedan rusade vi över till carro. lussebullar, bregottkakor, shackrutor, saidas bullar, gunillas kaka, belgisk choklad. IM IN HEAVEN!! och sedan fick jag ont i magen

tog en prommis med jen, plumsade i djupsnö, fyfan. gick hem till henne där hon propsade på mig pepparkakor, eftersom hennes pepparkakor "är på en helt annan nivå", självgoda sate .. gick hem och åt, makaroner och korv. GUUUUUD så gott det var. och då tänker ni, jaha hon är hjärndöd. ja det också, men jag har ju ätit så mycket god mat, men ingen vanlig mat. så jag har saknat vanlig mat.

och sedan fick jag ont i magen ..

senare har jag lovat att följa med mamsen och handla på coop. har gjort henne förberedd på att jag ska stoppa ner allt jag vill ha, och hon skrattade bara, förstod väl att det inte var någon idé att diskutera.

och jag kommer få ont i magen

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0