trippelboll

imorse skulle dalle skjutsa mig och carro till ncc där vi skulle spela fotboll först och främst. infann mig hos carro vid kvart över åtta, matcherna började halv nio. Då startar ju inte bilen, så mamma fick rycka in och skjutsa upp oss. kom in i samma sekund som matcherna blåstes igång, heehehe

gick förövrigt jävligt bra för oss, vann alla matcher i fotbollen. bandyn gick hyfsat, tror faktiskt inte vi torskade något alls. men vad vet jag. blev halvtungt i slutet när ytterligare två försvann och vi som klarat oss precis, nu var två man kort. men somsagt, tror vi klarade oss undan. ledde iaf efter fotbollen, woooooho. om jag nu kollade på rätt .. EHEH, annars är det martin som sköter målgörandet och sådär ..

bra med jävla astrött nu. helt sjukt. hoppas varje gång jag kollar på klockan, att den ska vara runt nio så jag kan få gå och lägga mig, men inte då. det är tre jävla timmar kvar till acceptabel sovtid .. fan

opinions
Postat av: hon som vart kickad!

go martin, bara han som duger ;)

2008-12-15 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0