tuberkulos

some of us enjoys the ride, the chase. however, when we get to the end of the path, the entertaining part is over, and we turn around and walk away. we'll find a new chase that'll keep us going for a while. but in the end, all of it will wear us out completely.

tog med mig jennie och henrik ut och fotade dem idag, tror nog det kan ha blivit riktigt bra. vore ju fantastiskt om jag lyckades sjabbla bort filmrullarna nu, eller sabba dem vid framkallning. ingenting är ju omöjligt. var upp på skolan och hade fysik, ungefär lika underhållande som alltid. mami hämtade mig och så for vi ner och handlade lite mat .. hamburgare utan bröd med sallad till (y)

nu ska jag till att skaffa mig lite hiv ... heheheh rolig, ska skriva en uppsats om hiv till biologin, lika bra att komma igång fort som satan. och ikväll blir det träna, och tänk om jag svimmar !?

puss

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0