a different lifetime

kom att tänka på när jag var påväg hem, då vi för något år sedan var i örebro på cup. I keep thinking about it, and remember the whole trip with such warmth. it was one of those moments in your life, that you'll never forget. and it was one of the parts of my life, that was the best. hade så otroligt roligt där nere, och det var varmt och skönt ute. att få umgås med ett helt gäng fantastiska tjejer i en hel vecka bland fullkomligt främmande människor, det blir inte mycket bättre än så. resan var lång, men mödan värt! redan första dagen hade vi dödsroligt och träffade redan då nya människor, några som jag ännu idag har kontakt med.

and on this trip, I met a person who became very important to me, and I to this one. we made a very strong band in such few days, and leaving was one of those moments in a lifetime, that'll break your heart. det är nästan skrämmande hur fort det kan klicka mellan två människor. och jag gjorde 'misstag' den resan, men ingenting jag ångrar. det enda jag ångrar, är föralltid låst i min gom, men inte för den enda som vet det ånger som sitter i själen. och vi gjorde planer, för en framtid som nu inte längre finns. det här är bara något år sedan, men känns så avlägsen. så länge sen delade vi den sorg och de tårar då vi skiljdes åt, mot olika delar av landet, men jag kommer nog aldrig att glömma, för det som hände då, var något som skrämmer mig än idag.

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0