bipbip,

var på utbildningsmässan på nordichallen idag. fick en del bra information, konstig mat till lunch och en väldans lust att sluta så mycket tidigare. sagt och gjort, tog bussen med johanna, berg och andreas ner till stan runt halv ett eller något sånt. köpte mig en kjol tihi, och sedan mötte jag upp sofia och promenerade hem till henne, sedan dess har vi legat framför tvn och bara slappat. såg I am legend, rätt konstig film, varken bra eller dålig, men ändå sevärd. den recensionen ni.

men, nu blir det trotsallt sängen, även då klockan bara är 20.34. har haft ont i huvudet sedan halv elva ungefär och nu är den så pass att jag skulle kunna tänka mig att den är dödlig. får la se gossipgirl eller något nana, och imorn då slutar jag troligtvis redan klockan nio! wio, pilutta er. sedan blir det sexigt umgänge!

det svider fortfarande att se dig, att andas in din närhet. det känns fortfarande, och jag blir fortfarande - när jag ser dig, men det gör inget.

xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0