bitches!

ah lämnade datorn igår efter att ha bränt ut 6-7 filmer och parkerade mitt trötta arsle i soffan och kikade på systrar i jeans, haha den är ju faktiskt jättemysig. har ju sett den förut men ah, la ju också märke till att serena van der woodsen spelade bridget, och att hon ser EXAKT likadan ut då som hon gör nu. knepigt, den filmen är väl ändå relativt gammal? nåja, sov som en jävla gris fram till tjugo i elva, och vaknade upp fullkomligt pigg, åh så skönt! tankade hem oth och såg på det samtidigt som jag åt frulle. kikar på pussycatdolls nu och sedan ska jag fan rensa datorn, dom gamla klagar ju på att den är så dålig (?) konstigt att jag som har så dåligt tålamod inte tycker att det är något konstigt menmen. har tagit bort massa filmer och serier iallafall höhö.

xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0