breakdown

idag varen ganska bra dag iallfall, hade tänkt skriva något riktigt roligt och inspirerande idag, men jag tappade den inspirationen totalt för någon timme sedan, så tack och hej med lycka for quite a while, huh ..
nåja, hade iaf gympa imorse, basket, rätt roligt ändå, lite segt då hasse vägrar släppa vissa moment, men hey han är sån, glad att jag iallafall slapp ha han som underhållare på fest, huh. och ah vic drog fetdissen på leffeboi på sista mattetimmen, ba ut i tomma luften; "du skriver fult" , man ba jaha? bör väl kanske tillägga att jag höll på att dö också då, och så passade vi på att dissa majjen lite med att han skriver otroligt snett och så, och han förklarade att han är för lång för tavlan, sedär sedär.

promenerade hem och satte mig framför film med mami, så kom simon och gjorde oss sällskap, sen mös vi resten av kvällen, sköntskönt. snacka om livslycka. och sen åker han hem, jaha fram med giljotinen då, jag menar va ääääääääre för mening? jaja

jaaaaaa men lång jäkla sovmorgon imorn, börjar 13.50, tar nog prommis upp på skolan känner jag, hoppas på bra väder. kan behöva röra lite på mig, mhm.


i kind of got it all over me tonight, i can not do this,
i will not make it like this, i remember it all and i
really do not know how to deal with you!

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0