helg och så lov då!

passade på att gå på skolan igår och idag, då när jag visste att victoria hade tagit ut skolktid, och ingenting annat för att hon ska 'tävla', alltså imorgon >.< haha ;>>>>>>> anledningen till att jag inte vågade mig dit innan var att jag är lite krasslig, och victoria är en av de människor som tror att man kan göra stackars människor friska genom att skrika åt dem, och slå dem. detta fungerar dock inte, så därför stannade jag hemma tisdag och onsdag. och igår då hade vi sexualkunskapsföreläsning. en femtioplusare med vitt hår och inga ögonbryn föreläste för oss, och jäklar va bra hon var. det var både roligt och intressant, men stolarna i skrivsalen har inbyggda kanintesittastillaelektroder som ger en stötar så man hela tiden flyttar om i stolen, en föreläsning är alldeles för lång.

och nu i helgen passar jag på att följa med simon till papi som bor i matfors, naturligtvis för att jag vet att victoria har åkt iväg och 'tävlat'. victoria är en av dom som tror att hon kan påverka någons beslut genom att bli arg och skrika åt dem. detta fungerade dock ite heller, jag åker ändå!

hihi, pusspuss


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0