helg,

tog promenaden hem från skolan igår, och visst blev man la på tiptop humör. solen sken, det var så varmt ute att vinterjackan kändes överflödig. inte ens skuttandet på vägarna för att undvika världshaven av smältvatten gjorde mig förbannad. men det som trots mitt strålande humör fick mig att vilja skjuta kråkor var den förbannade blåsten, och ah det faktum att jag ändå blev lite blöt om fötterna (trots mitt atletiska arbete med att undvika vattenpölarna). menmen, det känns som om våren ändå är påväg och vad annat än glad kan man bli lirrom.

och så skjutsade papi mig till s igåreftermiddag. satt där och såg på tv ett tag innan vi kilade ner på citygross och inhandlade varsin påse karameller, perfekt fredagkväll! haha, såg på film och bara mös. träning imorse, och tur att min koncentration var på topp för annars hade det kunnat gå illa. jag menar när man har zlatan i gänget och inte kan slå en ordentlig boll själv, verkar man ju pinsam, ehum.

duschade och åkte hem. hjälpte papi att borra upp hyllan som jag och mami inhandlade till mitt rum för någon vecka sedan. blev bra som satan, känns mkt bra. har väntat på det här länge nu, äntligen! hahah, sedan dess har jag väl typ suttit här ........... och så bestämde jag mig för att åka till simon ikväll igen, i brist på annat skit att göra. lonleygirl sitter hemma hos fader och pluggar hon, roligt med helg! medan carro tvingar sin stackars anton att umgås med screamygirl och J. livet är inte lätt när man har valt ett/en? emo som flickvän.

nåjanåja, känns som jag har frälst tillräckligt för dagen. blir "förhoppningsvis" melodifestivalen sen hahah, fast det är ju det att det är björre man vill se. karln är ju så jäkla bra! sverige har blivit frälst av ännu en fruktansvärt rolig gustavsson, visst är det härligt.        godkväll då,


xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0