joru!

vilken energi, vilken glöd, nu är jag på topp!


wow vad ett spinningjävlapass i 60 minuter kan göra mirakel för kropp och själ! ut med det gamla och in med det nya, TA ETT DJUPT ANDETAG http://vcta.blogg.se! den negativa auran är som bortblåst, jag praktiskt taget bländar mig själv när jag ser mig i spegeln, jag är fantastisk!


nejmen skämt åsido, det var härligt faktiskt, känner mig så pigg och fresh nu herregud, tillochmed så pigg att det ser ut som jag kommer träna 3 timmar imorn, jag menar, Det om något är väl en chock. men hey jag har åtminstone inte victorias tränare petandes i mitt arsle med en jävla fällkniv, now that is some crazy shit!

sovmorgon imorn, tack du där uppe för den, ska iof bara vara på skolan 2-3 timmar innan jag ska iväg igen, återigen tack kära mamma för att du tar de bästa tiderna, I LOVE YOU. jaja, blir film nu, kisses.


xoxo
mallangrrrrrrl

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0