listen dear ..

jag vet att det är svårt när det blir såhär. jag vet att det tär på dig, lika mycket som det tär på mig, om inte lite mer. jag vet hur ledsen du blir och jag vet att jag har varit hård mot dig, att jag är svår i vissa lägen. men det kan inte hjälpas, när det känns som om det bara är du kvar, och jag är rädd för att inte räcka till, då slår allting ner på dig och jag sätter upp en mur som ibland blir så svår att ta sig igenom. jag vet att du tar otroligt illa upp och jag försöker, men ibland måste jag andas en stund. bryter jag ihop så är det för att jag vet att du är där, för att jag vet att jag kan lita på dig för att jag vet att du om någon står vid min sida. så osäker som jag känner mig nu, har jag inte känt mig på så länge, och det är svårt för mig.

förlåt för att jag gör det svårt för dig.



i love you darling, you're the greatest. s


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0