munday

inledde dagen med att frysa arslet av mig utanför ncc tillsammans med johanna och vic. underbart! därefter blidde det fotboll, och jag och martin avslutade gympalektionen med det perfekta, min hörna och martins slängnick, herregud, det är vackert! nåja, sedan satt vi och surrade i en timme during the mathclass, avreagerade oss lite heheh. på svenskan fick vi klart för oss att en karriär på mataffär typ Lidl inte är så illa ändå, jag menar, bättre än så blir det inte. vad jag menar är att; vi är fullkomligt utom räddning inför högskolan. blå regering ..........

lunch, och sen blev det kortspel, vad annars för att fördriva tiden. lirade sjua om och om igen tills martin kände att det var dags att utmana mig i vändtia. första omgången var en snabbt avklarad rond med allt annat än fördel för mig, men den andra däremot var kaotisk! tystnaden runtomkring oss var total, svetten trängde fram i pannan, blicken flackade när vi stod inför det sista kortet, så vad slutar det med tänker ni!? vem vann, vem förlorade?

TIED! totally, martin med en tre och ett ess, jag med en trea och en kneckt. vi satt och la om varann och stackars lilla jag vred kroppen i kramper och tårarna sprutade, var det här möjligtvis det roligaste som skulle kunna hända? jaha, slutade med att vi klunchade om huruvida vi skulle ta oss ur spelet, vem skulle lägga sig? och tro på fan att jag förlorade -igen!

ja, kan dra samman med att det varit en relativt skön dag ändå, lite seg. men ändå skön. just nu kan jag tala om att det enda jag kan fokusera tankarna på är huruvida vic tog mitt råd till passfoto eller inte, jag hoppas verkligen jag får se det när det är klar. bra hellre än att bli skjuten, nu när hon snart har licens att skjuta folk tillochmed utomlands.

träning ikväll, blir inte värre. eller jo, mamma bad mig gå ut med hunden !? whatafuck ...
nej, blir till att dissa bdb nu, pusspuss

xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0