oh fuck,

tror det slog slint igår med gympa, promenad med hunden i stormen och slutligen träning på det, för här ligger jag idag, förkyld som ett as och fullkomligt slut i huvudet. sjukligt skönt iallafall att missa fysiken. känns väl på sina sätt liteeee jobbigt eftersom det ändå är dubbeltimme men hey, jag mår ju inte bra! kan inte gärna sitta på skolan och snora på alla i närheten höhö :Ö. sov relativt länge imorse, sedan dess har jag typ suttit här och sett på film. såg först klar bring it on, sedan bring it on; all or nothing. därefter såg jag epic movie haha, lite av en besvikelse ändå, men den hade sina ljusa stunder hahah. javisst är den old som satan nu, men har lirrom inte fått fingrarna ur och se den än. och nuuuu ska jag till och se deja vu, ÄNTLIGEN. den har jag då haft på datorn i säkerligen ett år (?) vet ju inte riktigt hur gammal den är .. ehhe men länge iallafalll. dom säger att den är bra så får väl se nurå, efter denna långa tid hah.


ja och hotmail fungerar ju inte, det var ju skitbra .,


xoxo

opinions
Postat av: victoria

hahaha kanske den roligaste fysik timmen på hela året. fick grejja en massa roligt faktiskt :D

2008-02-26 @ 19:15:07
URL: http://vcta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0