på begäran

av min kära vän victoria så drar jag fingrarna ur och uppdaterar bloggen.


i torsdags kom s till mig på eftermiddagen, vi mös, åt kladdkaka och sånt myspys, såg på film och ah. eftersom han var "ledig" sov han kvar hos mig och låg och mös i min säng när jag kom hem runt elva på fredag förmiddag. låg i sängen ett tag och såg klart filmen han börjat sett och sen tog vi oss en dusch, mös på bara större delen av dan. drog på o'learys och käkade med familjen på fredagkväll sen hem igen.

och igår så skulle jag, bea, eva, mami & papi åka med metso på paradisbadet. slutade med att s, jennie och anna också följde med. haha mycket trevligt, hade fruktansvärt roligt. råkade slita av jennie badtrosorna i den stora, den med ringarna, fast vi åkte utan, hahah. skrapsår och rivsår lite varstans nu. s följde med tillbaka hem till mig och så damp vi ner framför tvn i soffan från typ fem till åtta eller så, sköööööönt, sen satt vi här och flumma ett tag, såg på lite tv och så. kom väl i säng runt tio halv elva. måttligt trött var vi ju. vaknade till runt fem imorse då s sa åt mig att dricka vatten för jag låg och tuggade i sömnen eller nåt hahah, snygg. ah nu är jag iallfall själv och det är jobbigt, speciellt att sova själv, s har ändå sovit här sen i torsdags tills imorse.

ja och efter att papi och s slääpt av mig vid sörbergeskolan, gick jag och satte mig i omklädningsrummet innan vi kunde hämta skidorna. jag elin vic och johanna drog på oss pjuxen och drog ut i spåret. längdskidor är en jäkla konst! jag vurpade två gånger i två olika backar, ena gången mest nog för att jag bara orkat sätta fast ena skidan (efter att jag och johanna tatt av dom och promenerat upp för backen HAHA). men vi tog oss ju ändå runt det 2.5 km långa spåret med en hel del tid till godo, bra jobbat. annars då? måndagar är sega, och idag var värre än någonsin. mest för att jag var så arg. det var victoria också, johanna litegrann och elin, ja hon deltar inte i diskussionen nu igen hiihihihi. det är en såndär dag då man stör sig på aaaaaallting andra gör, med rätt! falskspel, störande kommentarer, dålig musik, höga röster, HERREGUD LÅT MIG VARA !


och jag har haft träningsledigt sen förra tisdagen, det känns så jäkla skönt! men ikväll förstörs friden. asså jag tror fan det är dags att dra mitt drag i spelet, jag är inte gjord för det här. jag har varken fysiken eller psyket för det, jag orkar inte mer. nåja, det visar sig väl i kvällens avsnitt av hälsokällan .....


XOXO!!!!!!

opinions
Postat av: victoria

mysmallan!

2008-02-18 @ 16:57:39
URL: http://vcta.blogg.se
Postat av: Åsa

Den har biopremiär någon gång i Mars ;D

Ni borde verkligen satsa på skidkarriären, fin fina priser finns att hämta, senast igår vann Lina en hel bag full med mat. Inte illa det ;)

2008-02-18 @ 21:06:33
URL: http://asakempe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0