sedär,

igårkväll och igårnatt var fruktansvärda, men hey, det är bra nu.


åkte skriller imorse på gympan, satan vad det tog på fötterna. dels för att skidskorna var på tok för små >.< och så fotleden, och vänster, inte höger. haaaaaahaha ironi. nåja, utförde inte särskilt mkt nytta som alltid annars på ett par skor med knivar, inte alls min grej faktiskt. sedan matte och svenska, seeeeegt .. var så trött och ah, kilade hem vid lunch, var inte alls nå pigg. hade en del saker att reda ut som kändes far more important than en timme matte till, ligger ju bra till så. nåja, imorgon ska jag sova som en jäkla idi iaf, puss påre


aaaaah men det är någon som stalkar mig totalt, börjar bli riktigt jäkla pissless påre nu. jag menar hey man kan inte tycka om alla, absolut inte. alla har någon brist och så, helt klart. men om man nu måste yttra sig om exakt alla brister hos en person, så kan man väl åtminstone stå för det? eller jag vet inte, jag tycker det är så dagisnivå så jag blir ju nästan tårögd, menmen.

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0