thursday,

hahaha, sitter på skolan nu. började 10.30 med den fantastiska fysiken. gunnar är ungefär lika bra lärare som han alltid har varit och jag lärde mig ungefär lika mycket som jag lär mig varje lektion. lunchrast nu, ska bara på en mattetimme till sen iväg, i've got an appointment, a very important one. haha, just nu sitter jag och pissar på johanna då elin förhör henne på glosorna höhö, dom pluggar inför engelskaprovet, typ större delen av klassen. jag å andra sidan gjorde ju provet igår så jag sitter bara och njuter av segern, att kunna glosorna och skratta åt dom som måste plugga. jag är ond, tack!

kom fram till att det finns många olika sätt att lära sig glosor på, elin sitter och skriver glosorna om och om och om och om och om igen, medan vic sitter och upprepar glosorna högt om och om och om och om och om igen. hahahah, ganska frustrerande att lyssna på. -paus för att utbyta menande blickar? med johanna, haha.


jaaaa men ikväll ska vi lira 'internmatch' mot damlaget under träningstid, isch, jag orkar inte :) förhoppningvis hinner jag och jen ett litet pass på hälsostudion innan också, det vore iallafall skönt och åtminstone värt det, härligt härligt, hahahaha men jennie kanske inte orkar, hennes ben kanske viker sig ;>>>>>>>>


också ett tips från coach johanna; när man är sjuk och har feber, ska man antingen gå ut och gå fort eller basta så att man blir svettig för att det är bra att svettas ut "det sjuka", med det avslutar jag inlägget, puss!

opinions
Postat av: victoria

men johanna har så fel med det där med att basta med feber, det är verkligen inte bra. om man redan har för hög tempratur ska man verkligen inte basta. vet itne hur jag ska banka in det i huvet på henne! hah

2008-02-07 @ 17:59:51
URL: http://vcta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0