undersökning?

took off from school two hours earlier för att hinna till mitt "möte". ja, lite godis till dig vic, jag var hos hon som inte kunde särskilt mycket svenska, asså allvarligt! fick anstränga mig till döden för att förstå vad hon sa hahah, fick hålla i mig för att inte börja skratta henne rakt upp i ansiktet, herregud kvinna! satsa på ett jobb där man inte behöver prata med ungdomar, ingen jävla lycka alls. hah, ja och återigen fick jag i princip en uppläxning, men denhär gången gällde det vikten, ohmy, jag är inget jävla fall, låt mig vara ..

ah gick ju bra iaf, kilade hem och såg på oth, håller på att se igenom säsong fyra nu. såg samma avsnitt som jag sett ah men ja skojar inte, tre fyra gånger förut, och grinade lika mycket även denna gång haha! :D jag skämtar inte heller, jag är så skrämmande blödig, nåja.

blir hs för mig och jen runt halv sju, sen dirr till träning och match mot damlaget, nåväl det blir nog bra. ska ta och ringa filip nu, pöddingen fyller ju trotsallt år idag :D:D



xoxo


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0