another one,

jadu, som sagt så svek Lonelygirl igår, men jag och J tog till takterna och dukade upp massa härligt framför oss på tvbordet nere i källarn och proppade i oss med humöret i topp medan vi såg på lets dance och därefter livsverket. mycket trevligt, och ingen som helst ångest haha!

och så idag, bidde ingen träning pga förkylningskänslor, darn. istället åkte vi in till mattias och städade ur lägenheten. mycket tröttsamt, Otroligt dammigt då jag faktiskt fick dammsuga golv, väggar samt tak, och när jag väl sätter igång, räcker det bannemig inte med att dammsuga ett rum bara En gång, nejnej. Mattias rynkade på ögonbrynen när jag, graciöst svepte in i rummet med dammsugaren i släptåg och frågade fundersamt; har du inte redan dammsugit här två gånger? när mina mungipor då slog i varann uppe i pannan skakade han bara på huvudet och frustade lite. syskonkärlek,

sitter nu och inväntar garantin att nagellacket har torkat så jag kan bege mig antingen in i duschen eller upp till turbo J, som förövrigt sviker som frisör ikväll, dåligt. nåja, hon lånar mig åtminstone sin plattis, så lite kred till henne ändå. blir utgång ikväll med longetime partydude miss fröberg samt min stora kärlek, då kanske ni tänker på Lonelygirl med tanke på "stora" kärlek, men nje, jag menar S. skämt å sido, puss Lonelygirl.


är peppad för en trevlig kväll, och bannemig jag tror det kommer gå alldeles utmärkt!

xoxo

malllangrrl

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0