det var det,

ja, igår kom S till mig strax före åtta, väldigt kall och snöig. hjälpte mig med kläderna och så, gjorde oss klara och åkte med patte sebbe jessica & alex upp till edsgården och E's fest. tar ingen ställning hur det var asså, lite för pipigt kanske ehe .. men kul att komma ut ändå, satt och lekte lite med S, jessica och alex, det var åtminstone trevligt hah! och att träffa lite folk, så nåja. det bidde ju godkänt iaf aha!
men runt elva vare slut på kalaset, för då skulle tydligen polisen komma, så nåja. vi klädde på oss och började gå mot alex. halvvägs där plockade patte upp oss och skjutsade oss dit. låg där och halvsov ett tag. och när patte kom, kom också räddningen, det blev donken! aha, mycket trevligt. kom hem vid två ungefär, dödligt trött, men inte då när jag skulle sova, då var jag dödspigg men S han sov i princip redan han, sicken jäkel.

tog en promenad med S ner till bussen vid tre, härligthärligt, jättefint ute emd plogat, osandat och osaltat, faktiskt vit snö och ett lager kvar på träden. sådär som vintern ska vara, då äre helt okej och riktigt mysigt med vinter, men annars .. äre mest bara skit!

dödligt ont i ryggen nu, blir mysbad alldeles strax, härligthärligt!


xoxo
mallangrrl


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0