do it again,

nåja. så sätter skolan igång igen och det känns inte annat än segt, menmen. slutade åtminstone tidigt idag, och sovmorgon imorn, skönt. får förmodligen det nya schemat imorn, som ska till att börja följas på måndag. känns lite halvtaskigt då jag vet att jag kommer sluta som tidigast halv ett på fredagar, jag som förtusan har slutat tjugo över tio i ett halvår nu. darn!


så satt jag och, tro det eller ej, kikade på one tree hill. säsong tre, måste ju se allt såklart. aha, så nu alldeles nyss slog det mig att det har gått för långt! jag insåg att jag kunde väldigt många av replikerna, och jag som inte ens hade sett den här säsongen, yeah right .. HEHE


xoxo
mallangrrrl

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0