huga, it's about to start all over

usch, så är det skola imorgon, och all lycka är som bortblåst.

sov då hos jen inatt, ställde klockan på ring, men ah vi snoozade väl ett par gånger. kom upp nån gång runt tolv, så jag pallrade mig dirr hem i snöovädret. hade bestämt mig för att göra något vettigt av dagen, typ städa, rensa lite och så. MEN, som tidigare sagt så är det skola imorn, och av ren illmarighet satte jag mig vid datorn, och här har jag suttit sedan dess, mycket bekvämt. hunnit se massa one tree hill, och nyaste gossip. mycketmycket trevligt.

ska snart kila upp till jen och få håret mitt fixat. blir förhoppningsvis stan imorn med lillgumsan. bara det att jag slutar vid tolv och det gör ju definitivt inte jennie. nåja, det löser sig nog alldeles perfekt ändå. sugen nu i vart fall.


kiss'n'hugs,

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0