I'll come back to you someday,

jiam. klev upp 6.10 för att hinna med mig ordentligt idag eftersom mor skulle med tåget till sthlm och så. hugahuga, fick textmeddelande av carro som ville ha skjuts upp till skolan så vi slog följe och gick till matsalen efter att vi lämnat sakerna. satt där och mös med varm oboy och en hungrig caroline, trevligt!

hade även sista psykologilektionen idag, jag och elin redovisade våran undersökning. gick bra tycker jag, han verkade nöjd. och trots att vi har läst med treorna och att "elever som är 19 tänker mognare än er som är runt 17" så verkar det som om vi får ett bra betyg båda två. därefter gympa, lika roligt som alltid haha! lirade volleyboll och jag och min mate martin bråkade väl mer än kämpade tillsammans, trevligt haha

tog en promenad hem med carro runt kvart i två också, pratsamt, men tröttsamt att gå huhu. och sen .. ah, oth, uglybetty och desperate housewives, puss. trippelboll, volleyboll och slutspel imorn! pepp. men för oss blir det nog en tidig dag haha!


vill bara tillägga ett elin bilander har varit väldigt störande och creepy idag, men trots detta har vi fått till en del skratt aha, men jag menar bara. då är ju allt som det ska, nåja. nu blire uglybetty,

xoxo
mallangrrl


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0