nana

forgive me father, for I have sin


kanske inte ändå, tyckte bara det skulle vara ett coolt sätt att inleda, lirrom lite sådär lagomt religöst, eftersom att sån är jag. nå, jag har inte haft mycket att säga på sistone, och itne heller idag har jag vidare mkt att säga men tänkte att jag trots detta skulle frälsa omvärlden en sväng. så varför inte ta upp skolan, helt övertygad om att alla vill veta vad vi pysslar med, hade fyra timmar och fyrtio minuters hål idag, skönt ........... fick tillbaka matteprovet imorse, första provet i matte c, vg till mig, tack! och fysikprovet igår gick nog inte alls särskilt bra, fuck.

ja och till sist ska jag tillägga att idag, har jag ätit fil till frukost, lunch och middag, jag bara ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR filmjölk .................. ciao


xoxo
mallangrrl

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0