såhär då,

visste du att man kan påverka smaken på mannens sädesvätska?


tänkte att jag skulle ta och sammanfatta lördagen lite snabbt. ställde klockan och for iväg och tränade, var väl ingen höjdare dirr .. slapp visserligen löpningen men jag har verkligen itne viljan kvar längre, nåså, var iaf skönt att springa av sig lite. åkte hem och gjorde iordning mig och runt fem skjutsade pappa ner mig till bussen. mötte upp S i stan strax före sex och hand i hand promenerade vi mot restaurangen där han (ulrika) hade bokat bord, fick sitta undangömda i ett litet hörn haha :D , så bjöd han på middag och så, kina mat. mums!

tog umeåbussen hem, nästan tomt, alldeles mörkt och mysigt, satt där och mös en stund, hoppade av vid skogsvägen och kilade ner på ica och inhandlade en stor godispåse och så kom pappa och hämtade oss. kröp ner under täcket i soffan och mös till film och åt godis, myspys. gick och la oss vid ett-två ungefär.

sen på söndagen skulle S fara hem rätt tidigt för att fixa massa och så, så vi klev väl upp vid två ungefär, puss på det. när han hade åkt fick jag ett sms; kolla på bokhyllan i ditt rum. så hade han lämnat en present och fick goparfymen be delicious from dkny, iih! är han inte rar? :>



huga, skola idag igen. men asch, tog bussen till S runt halv ett, skönt. mös på där ett bra tag tills papi plockade upp mig strax efter fem. blir massa slapp idag, se massa oth och så höhö, har snart sett igenom hela säsongen. börjar ju förövrigt tio i två imorn, blir sova ordentligt och sedan knappast stressa och slutligen ta en promenad upp till skolan, ha två lektioner, förövrigt fysik. äckligt värdelöst och sedan invänta bror och därmed skjuts hem!


xoxo
mallangrrl

opinions
Postat av: vic

aaa det visste jag, om dom käkar mkt päron blir den mindre salt exempelvis ;D haha

2008-01-22 @ 16:12:50
URL: http://vcta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0